Mariss Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg lurer på om "The OC" er en bra serie? Tenkte jeg skulle kjøpe sesong 1, verdt det? Eller er det noen andre tenåringsserier du mener er bedre? Den skal innholde kjærlighet, drama og typiske "jenteproblem". Lenke til kommentar
Jong-san Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg synes The OC er dritrå! Ikke så mye pga skuespillerprestasjonene eller det rent tekniske, men settingen er morsom og karakterene er kule. Blir fort hekta på serien. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Sesong 1: Fantastisk Sesong 2: Bra Sesong 3: Dårlig Sesong 4: Elendig Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 vil ikke si at sesong 3 er dårlig, langt ifra. Sesong 4 er den sesongen som man merker stort nedgang. Men OC er en serie som er ett MUST, man blir hekta. Lenke til kommentar
probin Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Sesong 1: FantastiskSesong 2: Bra Sesong 3: Dårlig Sesong 4: Elendig Uenig! liker alle faktisk! anbefaler The O.C til the MAX. koste meg gjennom alle sessongene Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Sesong 1: FantastiskSesong 2: Bra Sesong 3: Dårlig Sesong 4: Elendig 98% enig. Endre sesong 1 til legendarisk og sesong 2 til fantastisk så er vi der. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg lurer på om "The OC" er en bra serie? Tenkte jeg skulle kjøpe sesong 1, verdt det?Eller er det noen andre tenåringsserier du mener er bedre? Den skal innholde kjærlighet, drama og typiske "jenteproblem". Vampire Diaries Lenke til kommentar
MR- Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Sesong 1 er utvilsomt legendarisk. Blir hekta fra episode 1! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå