Bulle Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Har kjøpt DSi til ungene og innser at litt ekstrautstyr er på sin plass. Vil bærevesker tilpasset DS Lite passe til DSi? Er det samme grensesnitt for lading osv på DS Lite og DSi? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Ja væska jeg har passer for DSi og DS Lite, sånn du kjøper i alle spillbutikker til 199,- DSi er litt større men det er fortsatt god plass rundt DS liten min, og 4 lommer for å ha flashcards i (går 2 spill i hver lomme) Laderen er også den samme, en merkelig flat liten plugg man dytter inn bak. Endret 9. november 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Ja væska jeg har passer for DSi og DS Lite, sånn du kjøper i alle spillbutikker til 199,- DSi er litt større men det er fortsatt god plass rundt DS liten min, og 4 lommer for å ha flashcards i (går 2 spill i hver lomme)Laderen er også den samme, en merkelig flat liten plugg man dytter inn bak. thx Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Nei, DS Lite og DSi bruker ikke samme ladeplugg. Nintendo har bisart nok (etter tidligere å ha brukt samme videoplugg på både SNES, N64 og GC) prestert å kjøre tre forskjellige ladeplugger på én generasjon håndholdt konsoll. DSi på toppen, Lite under. Når det gjelder bærevesker har Play mye billig og bra. Har en slik selv, men det kan jo være verdt å hive inn et par ekstra pund for denne pakken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå