lefsaker Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Heisann! Holder på med et prosjekt i VB6 der jeg har følgende: - 3 servere som ikke kan prate sammen - 1 middleware som: - Kobler til de 3 serverene - Kan sende og motta data til/fra de 3 serverene - x antall klienter som kobler til middleware Om jeg sender data fra middleware til en av serverene, så kommer teksten frem. Problemet er derimot når jeg prøver å sende til alle 3 på likt. Da sender den bare ut data på klientsocketen som er spesifisert sist i sub'en. Kode Private Sub Command1_Click() tcpClient1.SendData ("Hai2u") tcpClient2.SendData ("Hai2u") tcpClient3.SendData ("Hai2u") End Sub Om jeg derimot gjør følgende, og klikker vekk boksen, får alle serverene dataen: Private Sub Command1_Click() tcpClient1.SendData ("Hai2u") tcpClient2.SendData ("Hai2u") tcpClient3.SendData ("Hai2u") msgbox("jall") End Sub Det skal da vel ikke være sånn? Om jeg sender all informasjonen i alle 3 hendelsene til samme socket, kommer alt frem Private Sub Command1_Click() tcpClient3.SendData ("Hai2u") tcpClient3.SendData ("Hai2u") tcpClient3.SendData ("Hai2u") msgbox("jall") End Sub Resultat = Hai2uHai2uHai2u Burde være mulig å se hva som står der i HD og fullskjerm. Endret 8. november 2009 av lefsaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå