Stian216 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hei, jeg har kjøpt en Acer 8930G og den har plass til to harddisker. Nå har jeg satt inn en OCZ Vertex 60gb SSD til windows og jeg vil gjerne bruke hele snurredisken til film musikk og spill. I bios er det et valg for noe backup-greier som jeg skrudde av før jeg installerte win 7 pro, men windows vil fremdeles ha 100 gb til systempartisjon. Har dere noen gode tips til hvordan jeg kan løse dette? Jeg har bestilt en win7 HP fra acer, men la inn en win7 pro fra msdnaa, så det er ikke installasjonsCDen som er problemet. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Høres ut som om du har innstallert Windows på feil disk. Er jo ikke mulig å bruke 100 av 60 GB til Windows Under innstallasjon må du velge avansert partisjonering og velge rett disk. Om SSD-en din ikke vises kan det hende du må endre noe i BIOS/bruke ekstra drivere. Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Hehe, det var dårlig forklart fra min side. Jeg har installert windows på SSDen, men windows vil fortsatt ha 100gb fra snurredisken til systemet. Beklager... Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Du mener vel kanskje 100 MB? Hvordan du velger hvilken harddisken denne partisjonen skal dukke opp på er jeg ikke sikker på =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå