agail Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Man finner jo stadig nye våpen i Borderlands. Er det noen plass man kan lagre disse ettersom man bare har begrenset plass i sekken. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Tviler på at det er mulig, men hadde vært en fin-fin mulighet. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Niks, det er meningen at du skal bruke det beste våpenet du finner og selge dem etterhvert som du finner nyere ting. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 mm, tror ikke dette er en spoiler men max plass i bag'en er 39 hvis jeg husker rett. Får plass til mye da Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) mm, tror ikke dette er en spoiler men max plass i bag'en er 39 hvis jeg husker rett.Får plass til mye da Meiner det er 42, er ein achievement på Xbox som er og få 42 bag plass Endret 8. november 2009 av Noiz Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Kan godt stemme det. Spiller på PC versjonen men er vel ikke noe forskjell på størrelsen. Lenke til kommentar
Chiasm Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 42 bag slots er maks også på pc. Savner også en lagringsplass for våpen. Har et par oransje våpen jeg ikke har lyst til å selge. Det går jo ann å legge de på en alt, hvis man har en venn som kan hoste, men det blir litt tungvindt. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hm, jeg er level 26 hunter nå og har fortsatt bare 12 plasser i baggen. Hvordan utvider man plassen? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Du må finne Claptron roboter som du må hjelpe, mao finne et repair kit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå