Talker Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg skal nå bygge meg en ny pc. Skal bruke Intel i7 920 prosessor, og den skal klokkes til rundt 4GHz om dette går. Jeg trenger en kjøler som kjøler bra nok under full load i flere timer, men samtidig er stille ved idle. PC'en skal stå på stuen, og kommer til å være på mye av tiden. Har sjekket litt rundt, og valget ligger nå på en av disse: Corsair H50, Noctua NH-U12P SE1366 eller Thermalright ULTRA120 Extreme. Andre kjølere vil såklart vurderes, men ser at det er mye disse som går igjen. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Scythe Mugen 2 Prolimatech Megahalems Xigmatek Dark Knight Sjekk ut disse å. Endret 9. november 2009 av hans2k Lenke til kommentar
Talker Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Scythe Mugen 2Prolimatech Megahalems Xigmatek Dark Knight Sjekk ut disse å. takker. noen som har en anbefaling av disse da? Lenke til kommentar
Talker Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Siden jeg er ute etter god kjøling ved load, og stillhet ved idle, så er det ganske vesentlig at viften(e) har mulighet til å reguleres automatisk etter cpu-temp. Er dette noe alle kjølere kan, eller er det bare enkelte? pwm styring det heter? hvilke kan isåfall dette og ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå