Gå til innhold

GTA IV dårligere en forgjengerne?

Anbefalte innlegg

Hallo,

kjøpte meg GTA 4 forige jul og det er bare blitt fulført en gang. er ikke spilt mer på det en det heller. følte at oppdragene var kjedelig og hovedpersonen var litt for arrogant på en ekkel måte. Elsket forøvrig Vice city og San andreas. Der et uendelig antall timer lagt med til spilling. oppdragene var stortsett spennende og krevende i noen tilfeller. Hovedpersonene var bra og interessang. Sitter også å lurer på om eg skal kjøpe utvidelsespakkene men tviler.

Hva er deres mening? har Vice city og San Andreas til PS2 og GTA 4 til Xbox 360.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg elsket handlingen på bilene og den nye fysikkmotoren i IV, men synes plottet i både San Andreas og Vice City var mye bedre. Var også en del småting som jeg savnet, som paramedic missions, firefighting missions og slikt som gjorde at jeg ble fortere lei. I tillegg var det litt kjipt å ikke ha en hel "stat" med flyplasser, forskjellig terreng og slikt.

Lenke til kommentar

jeg har kommet 14 prosent i GTA iv, jeg er drittlei spillet. De har rett og slett drite seg ut.

Det aller beste gta etter min oppfatning er gta san andreas, jeg har rundet spiller 3 ganger og holder nå på for 4 gang, jeg finner nye og spennende ting nesten hver gang jeg spiller dette. I motsetning til gta iv, så kan man i san andreas bare kjøre rundt og kødde og ha det morro i timesvis. Hva er vel morsommere enn å hale opp en politibil med politifolk inni etter 2 stykk traktorer for deretter å rygge de utfor det store fjellet etter gode gamle "all my x`es lives in texas" ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...