SemikolonP Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 http://space.offgamers.com/en/gaming-news/...-impress-gamers Hva ofrer man ikke for en runde CS? Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 http://space.offgamers.com/en/gaming-news/...-impress-gamers Hva ofrer man ikke for en runde CS? Hahaha, skjønner ikke at dem klarer det jeg. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Har de arbeidet hardt å lenge for å vinne konkuransen forstår jeg de....men nei, samtidig ikke Endret 9. november 2009 av Sebbe Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Evig bra, counterstrike> all Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Vel... Hvis jeg visste at det fløy en fotograf rundt for å ta bilder av meg, så ville kanskje jeg også ha latt som ingenting. Ganske morsomme bilder uansett. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Å jeg tror de ble noe distrahert og erfarte en viss forflytning av blod fra et hode til et annet. Skulle likt å se opptak in-game for å se hvordan de spilte under "press". Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Nok et potensielt sabotasjeopplegg som ikke funker .. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Heh .. Morsomt, men tror jeg hadde klart det jeg også. Det er ikke vanskelig, men de hadde nok fått et øye når jeg var død (må jo se hva som skjer ) Endret 9. november 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
Demonican Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Tror jeg hadde klart det og. Blir utrolig ukomfortabel av "betalte damer". Var på Tenerife med en kompis for en stund siden, og vi forvillet oss inn på en hore-bar. Han måtte ha penger, og gikk for å finne en mini-bank. Mens jeg ble overfalt av "salgskåte" horer. Endte med at jeg stilte meg i døråpningen med en øl i hånden og et stramt blikk UT mot gaten. Om du så mye som ga et halvt øye til de kvinnfolka var de bort hos deg på 2 sekunder. Var meget glad når kompisen min kom tilbake og betalte for øllen min så vi kunne komme oss vekk derfra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå