Cath92 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hei hei! Jeg bestemte meg for å lage en litt bedre side til min fars venn. Dette er mitt første forsøk på a lage en hjemmeside, men jeg tenkte at det meste var bedre enn sånn den så ut nå: VSSK Derfor lurte jeg litt på om noen kunne hjelpe meg å forklare hvordan man kan enkelt lage en fin gjestebok og et helt greit fotoalbum. Kanskje det finnes noen gratis fra internett? Alle tips tas imot med stor takk! Jeg kan legge med et bilde av litt av forsiden på hvordan siden jeg lager ser ut hittil, så kan dere komme med innspill og forslag til hvordan den kan forbedres? ;D Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Siden hans er så 1990-style og uoversiktlig. Anbefaler at siden blir totalt rekonstruert fordi den ser useriøs ut. Når det gjelder fotoalbum kan det bli gjort med javascript/jQuery og HTML/evnt. PHP. Når det gjelder gjestebok kan må få online greier og gratis eller lage/finne ferdig PHP gjestebok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå