spetwols Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hei. Var noen som hadde funnet ut passorde på msn min og gått inn på facebooken min og kødda og sletta farm ville gården min. Laga ny msn og ny farm ville. men var kommet så langt så skulle jeg prøve og finne ut om det var noe xp hack osv. så søkte jeg på youtube.http://www.youtube.com/watch?v=xSqMZfhSO9w Men så dum jeg er så trykka jeg på den linken farmvillehackshadde skrevet i infomasjon greiene der. Var en instalasjons fil. Så instalerte jeg den så slo pcen seg rett av. Så starta jeg den på nytt men akuratt når den kommer der når xp logoen begynner og loade så kommer det blue screen med noe skrift på. den er ikke der i 1 sek engang. og da skrur den seg av og på. det skjer hele tia. Hvordan får jeg fjerna det pisse ?? Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 inge forslag ??? da ser jeg siste utvei at jeg må reformatere. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Starte i sikkerhetsmodus? Trykke f8 mange ganger under oppstart. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Starte i sikkerhetsmodus?Trykke f8 mange ganger under oppstart. kom akuratt på det selv men takk uansett! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Så tar vi derifra hvordan du skal fjerne det. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 kommer ikke inn i sikkerhets modus heller... Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Prøvde du "Siste fungerende konfigurasjon", eller har du startet reinstallering? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Programmet du installerte var forøvrig et rootkit. Har du reinstallert eller ønsker du fortsatt hjelp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå