LucarioX Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Har et ganske underlig problem med lyden i Windows 7. Mute/demp funksjonen er av en eller annen grunn speilvendt, når lyden ikke står på mute/demp kommer det ingen lyd, er den derimot dempet, funker det helt fint. Omvendt av slik det er ment å være, altså. Screenshot - lyden funker, men Windows er stilt inn på mute/demp: Egentlig ikke noe gigantisk problem, hadde det ikke vært for at det av og til ikke er mulig å endre på dette. Noen ganger funker det ikke å hake av på "Demp", ingenting skjer.. Dette er veldig plagsomt når man må ha lyd for å gjøre noe, kjipt å reboote maskinen hele tiden på skolen f.eks. Hadde dette problemet både da jeg brukte RC versjonen, og nå som jeg bruker fullversjonen av Ultimate. Noen som vet om en løsning? Endret 8. november 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Det er vel driveren til lydkortet som lager problemer. Sjekk om du har siste versjon. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Glemte å nevne det, siste drivere er installert i følge Windows. De er ikke så gamle heller, tror det var midten av juli de senest ble oppdatert. Skal nevnes at jeg ikke hadde dette problemet rett etter installasjonen, dukket først opp etter noen par timer, akkurat samme som skjedde etter at jeg installerte RC for noen måneder siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå