Theludders Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Hei! Nå er det da søndag kveld allerede og tilbudet til komplett.no på sin "crazy week" går ut om noen timer.. Spørsmålet er da som følger; Jeg skal ha en spill pc som klarer å kjøre de fleste spill på en moderat++ måte. Jeg spiller på en bærebar pc i dag, og det er ikke veldig gøy. Jeg tenkte da og koste på meg en billig stasjonær. Jeg trenger bare kabinettet med innmat da jeg har skjerm fra før. Spørsmålet er om jeg bør tenke meg igjennom to ganger før jeg bare kaster meg på "bestill nå" knappen, på pc'en de nå reklamerer for på komplett.no Det gjelder denne pc'en http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10394 Vil det være bedre og kjøpe løse deler og sette sammen disse selv, eller er dette et meget godt tilbud? Jeg kommer til og velge bort WIN7 da jeg har dette fra før. PS: Dette er på ingen måte noen reklamering for komplett sitt ukes tilbud, bare trenger litt veiledning =D På forhand takk Endret 8. november 2009 av Theludders Lenke til kommentar
Grix Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Nei æsj, du kan bygge bedre PC for billigere enn det. Skjermkortet er ikke særlig bra. Lenke til kommentar
eSuba Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Ikke vits , du sparer bare Garanti og win7 og 100kr så ville ikke valgt det nei. Såklart blir det billigere hvis du velger deler selv. Lenke til kommentar
Theludders Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Ah =D Fantastisk.. Hvis dette var et gjennomtenkt svar så var det akkurat det jeg ønsket å høre. Takk! Da blir jo spørsmålet som følger.. Er det noen som kunne settet opp et oppsett for meg i ca samme prisklasse på deler jeg kunne bestilt? Jeg kan sette de sammen selv, men er altfor mange år siden jeg var opptatt av deler/ytelse osv, så har egentlig ikke peiling. Hvis noen hadde tatt seg tiden til og se på et alternativt oppsett vil jeg være veldig takknemlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå