swahili Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Halloen Lurte på om det var en smart måte jeg kan styre hvilke enheter som skal få internettilkobling? La oss si at det er 4 bærbare datamaskiner i huset + en ps3. På denne ps3'en spiller min bror mye call of duty online og jeg mener at dette stjeler masse båndbredde?(er det bare noe jeg tror eller er det sant? Er det noen måter jeg kan sitte som en "administrator" og velge at han ikke skal få koble seg på nettet via ps3? (uten at han vet det) Jeg er lei av tregt nett hver gang han spiller.... Takk for raske svar og tips Lenke til kommentar
swahili Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Det er en Belkin g-router, men er ikke helt sikkert på eksakt merke. Kan sjekke imorgen hvis det er viktig. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Husker jeg gjorde dette da hver gang min bror skulle laste ned Så det går ann Lenke til kommentar
swahili Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Husker jeg gjorde dette da hver gang min bror skulle laste ned Så det går ann Husker du hvordan du gjorde det da? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 COD bruker bare 10-20kbit, så sikkert ikke det som er problemet. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ser ikke ut som den har Qos funksjon eller lign. Isåfall må nettverket gjennom en maskin som styrer farten på linjene eller skaffe en ruter som gjør dette. Det siste alternativet er enklest. Lenke til kommentar
swahili Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 COD bruker bare 10-20kbit, så sikkert ikke det som er problemet. Ok Kan det ha noe med at routeren står oppe på loftet? Det er jo ikke noe dårlig signal eller noe. Internett pleier plutselig å være nede når min bror starter å spille. Det går helt fint helt til han begynner å spille. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Husker jeg gjorde dette da hver gang min bror skulle laste ned Så det går ann Indeed I do not Lenke til kommentar
swahili Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Husker jeg gjorde dette da hver gang min bror skulle laste ned Så det går ann Indeed I do not kjipt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå