Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Beste codec-pakke - hvilken gir støtte for "alle"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er generelt enig med foregående post, men mener det er et unntak!

Har provd med Nimo og diverse andre codec packs, men det er alltid et eller annet som blir feil.....

Unntaket er etter min mening Gordian knot som kan lastes ned gratis på www.doom9.org

Denne packen har funket utrolig bra for mitt vedkommende og den har ikek krøllet til noen av de andre kodekene jeg har!

Anbefales!

Her er linken..

http://prdownloads.sourceforge.net/gordian....1.exe?download

Lenke til kommentar

Hørt om problemer med GRØNNE filmer f.eks? Hvis du ikke har sett det, last ned Nimo og kjør en XviD. Stilig? Kanskje, men det er ikke like gøy i lengden. Dessuten får du med alt mulig faenskap. Du trenger ikke 14 mb med codecs for å spille av noen divx filmer i ny og ne.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke så mye peil på dette med codecs, har lagt i klite. Har støttet alt jeg har kommet over så langt, og har med FourCC code changer(som er kjekt). Men som alle andre "codek pakker" legger sikkert den inn mye enkstra tull, men jeg er for lat til å gidde og gjøre det på noen annen måte(ser ikke så mye på den type film).

for å oppsummere: K-Lite codec pack funker fint :)

Lenke til kommentar

http://www.moviecodec.com/

En fin side hvis du har en film du ikke får til å fungere. G-Spot er forresten et genialt program som scanner videofilen og finner ut hvilke lyd og bilde kodeker du trenger for å spille av filmen, om du har dem installert, og hvis du er heldig til og med hvor du kan laste dem ned hvis du ikke har dem. G-Spot kan lastes ned på moviecodec siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...