Kjelsli Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hei Har installert Windows 7 Ultimate(x64) på en Aspire 5739G, og etter hva jeg har skjønt så skal W7 finne mesteparten, om ikke alle drivere selv. Alt fungerer stort sett 100%, men før når jeg hadde Vista å justerte volum og lysstykre osv. kom det en liten indikator på skjermen som viste nivået på det jeg justerte. Dette får jeg ikke frem i W7.. Synets også det ble dårligere lyd med W7. Noen som har noe forslag? Mvh. Daniel K Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 du må ha eget programvare for å få opp teksten på skjermen. Sjekk acer.no så kan du laste ned programvaren. Lenke til kommentar
Kjelsli Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 du må ha eget programvare for å få opp teksten på skjermen. Sjekk acer.no så kan du laste ned programvaren. Takk:) Du hadde rett. Launch Manager var det jeg skulle ha. Den finst ikke under kategorien Windows 7 x64, men Vista x64 fungerte fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå