Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Move on and forget, eller ikke?

Gjest Guest_Charlotte_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Charlotte_*

Hei,

Jeg har blitt kjent med en fyr på internett, via et spill egentlig. Noe som i seg selv ikke er så relevant.

Men, i hvertfall, da vi ble kjent for godt over et år fikk vi MYE kontakt. Jeg mener vi har snakket så mye sammen som jeg aldri har snakket med noen før, til og med mine bestevenner. Han bor i Australia. Aldri møtt han.

Men i hvertfall, dette er en meget usikker person. Han blokkerte meg en gang nå i år i mars tiden, der han sa at han hadde noen persjonlige problemer han måtte fikse opp i. Og det var jo forsåvidt greit for meg, for after all, han var jo bare en av mine VELDIG nærme internett venner. Man sitter ikke hjerteknust over noe slikt :p Jeg gjør i hvertfall ikke det. Men ja, jeg respekterte ønsket, og sendte ikke meldinger eller tok ingen form for kontakt. Respekterte ønsket liksom. Men så plutselig tidlig i sommer så tok han kontakt igjen, og han hadde vært "redd" for at jeg var sint osv på han pga det han gjorde, så han turte ikke å ta kontakt på lenge. Og han sa noe om at han trodde at jeg ville i hvertfall prøve å "snakke" han ut av det eller noe i den dur. og ikke respektere ønsket slik jeg gjorde, han trodde da at han ikke betydde noenting for meg. - jeg ble bare forvirra. Men ja, alt var tilbake som normalt. Små flørting og mange "dype" samtaler. Jeg føler virkelig denne personen er noen jeg kan SNAKKE med, uvanlig for min del. Å kan snakke med noen i timesvis. Samtalene våre var lange, og MANGE. Hverdag. Og jeg mener ikke bare chatting, skype o.l også.

Men ja, jeg har planlagt å gå på skole i Australia i mange år. Og tilfeldigvis så bor han her.. Og han har sagt i hele sommer at han gleder seg til jeg kommer nedover, så han kan besøke meg osv. Men, så skjedde noe VELDIG rart, en uke før jeg skulle dra nedover, så begynte han å bli virkelig fjern. Og plutselig så forsvinner han igjen. Og da blir jeg sittende der og tenke hva faen? Noe som resulterer at jeg kaller han drittsekk, og logger ut en kveld når han faktisk logger på. xD Ikke SÅ uvanlig at jeg kaller han det, for vi tuller i rundt mye når vi snakker. Men ja, etterda så har jeg ikke hørt et ord fra han. Men han har ikke slettet meg, men bare blokkert meg.

Dette er godt over en mnd siden nå. Jeg sitter i Australia og tenker, skal jeg sende melding å faktisk spørre hva som skjer? Eller skal jeg bare delete and move on? Er rimelig usikker.. Hva er det rette å gjøre. For jeg skjønner ikke hva han mener. Ettersom sist gang så ville han jo at jeg egentlig skulle sende melding og mase litt.. Men det gjorde jeg ikke, noe som såret han pga han trodde jeg ikke brydde meg i det hele tatt..

Hva tror dere?:) Jeg har jo ikke kjærlighetsorg eller noe i den dur, men ja, er et savn. For vi hadde virkelig nær kontakt.. Men, er ikke noe problem å move on heller, men jeg synes det er litt trist hvis noe slikt skal bare forsvinne.. Jeg har slettet han fra msn og skype - han logger jo aldri på lengre. Aka han har blokkert meg. Men jeg har jo enda hans nummer. >.< Jeg vet ikke jeg..

Det er jo ikke det at jeg mangler sosial liv i virkeligheten, men det var virkelig noe spesielt med denne fyren.. Han er 18 år, og er 20.

Alle råd, og teorier hadde vært fint :) Alt hjelper! Hva er det som skjer?:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Move on.

Han virker barnslig slik du beskriver han, men det har vel du kanskje en bedre stilling til.

På en andre siden så virker han bare veldig nervøs og tar den litt feige måten, med å bare slutte å snakke med deg. Noe som viser igjen at han tydligvis ikke er moden nok for det du kanskje ser etter.

Men som jeg sa i første linjen, så ville jeg bare Move On.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Charlotte_*
Move on.

Han virker barnslig slik du beskriver han, men det har vel du kanskje en bedre stilling til.

På en andre siden så virker han bare veldig nervøs og tar den litt feige måten, med å bare slutte å snakke med deg. Noe som viser igjen at han tydligvis ikke er moden nok for det du kanskje ser etter.

Men som jeg sa i første linjen, så ville jeg bare Move On.

Mm.. jeg tror nok jeg gjør det også. Sletter alt av det jeg har av han, aka logger bilder osv. Bare glemme. Hvis han noengang tar kontakt igjen så er jo det forsåvidt greit, men tviler sterkt på det :) Ville egentlig bare høre om det var det rette å gjøre. For det er jo det jeg har tenkt også.. Og har forsåvidt gjort! Du har rett i det med barnsligheten :p Han trenger å vokse opp! In the end, ville helt sikkert ikke funka uansett.

Takk :D

Lenke til kommentar

Er du usikker, så er du ikke usikker. :)

For å forklare det jeg mener litt bedre, så er du usikker av en grunn. Du er usikker fordi du faktisk har lyst til å holde kontakten med han, men ikke helt vet om du vil ta kontakten i tilfelle du får et negativt svar tilbake.

Men hvor fælt er egentlig et negativt svar?

Hvis du tenker over det, så er det absolutt værste som kan skje at du får vite at han ikke vil ha kontakten med deg, noe som betyr at du blir sittende akkurat der du er nå, men at du slipper å lure på hva som skjer. Noe som er et fremskritt og kun positivt fra den situasjonen du er i.

I beste tilfelle sitter han borti gata og tenker akkurat det samme som deg, og er sjeleglad for at du tar kontakt.

Det er altså en win-win situasjon du har foran deg hvis du tar kontakt med han igjen. Eneste måten du kan tape på dette er visst du ikke gjør no, og fortsatt blir gående rundt å lure.

Ta kontakt med han igjen. Du har absolutt ingenting å tape på det. :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Charlotte_*

Nei, nå gjør dere meg usikker.. Jeg har allerede slettet alt av bilder osv.. Men dog, er litt trist på en måte. Som sagt, sitter ikke akkurat her i tårer. Men ja..

Det jeg føler, derfor for at jeg ikke har tatt kontakt så langt er at jeg IKKE vil være den jenta som kommer krypende etter en fyr, helt desperat om å holde kontakten og alt det der. For tross alt, vi har aldri møtt hverandre.. Jeg vill ikke virke patetisk :p Vanskelig, og jeg ANER ikke hva jeg skal skrive. For jeg skriver alt for mye når jeg først begynner på, og da er jeg rett og slett redd for at det hele kan virke litt panisk og desperat ut. Og hvis jeg ikke skriver noe spesielt, så vil han helt sikkert ikke svare.

Jeg har skrevet en melding til han, der jeg gav han mitt nye nummer her, for 3 uker siden. Meget høflig og alt det der. Jeg sa kort sagt, "I got a new number :) Maja xx"

Ikke noe svar på den.. Og da hadde det allerede vært 2 uker i stillhet.

Så føler liksom, at jeg har på en måte sakt mitt? Han har alle muligheter til å kontakte meg, men stillhet..

Og ja, jeg også har tenkt så mye på dette. Hva om dette er virkelig noe, og så lar jeg det bare glippe igjennom fingrene slik som jeg gjør for øyeblikket. Men, jeg vil heller ikke krenke stoltheten min her :p Jeg vet ikke jeg.. 'ække så lett!

Så in the end, alt jeg har å tape er stoltheten min? Føsh.. Jeg liker ikke tanken på at han kanskje kan synes jeg er en masete irriterende nettflør han hadde her om dagen.

Og ang. en om jeg nå bor i Australia, så er det enda noen timers avstand :)

Føler ikke et savn ang. vennskap, har en del gode venner her nede fra gode gamle Norge! Mange som fatter inntresse for Australia for tiden! :o

Jeg har noe å tenke på du gitt..

Lenke til kommentar

Nei, du har ikke stoltheten din å tape.

Du taper ikke mer enn det du selv lar han ta fra deg, hvis det mot all formodning skulle gå rett vest.

Og hva om han kanskje syns du er en masete irriterende nettflørt? Hva han mener spiller da ingen rolle. Det er du som styrer ditt eget liv, og hvis han syns det så kan du bare kutte han ut, og vips så er han ute av livet ditt og hans meninger om deg er verdt like mye som en stein i skoen din.

Livet er altfor kort til å droppe å leve livet fordi "kanskje han tror atte.."

Som sagt så har du ingen ting å tape på dette, og i aller værste utfall får du svar på det du lurer på. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...