CadenzaII Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Hei, Jeg lurte på om noen vet hvordan man legger til ord i ordboka på t720? går det i det hele tatt ant å legge til ord i den? Lenke til kommentar
CadenzaII Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 SØPPEL!! Fan å! Da er jo ordboka ubrukelig for meg, i å med at jeg skriver meldinger på dialekt! (nordnorsk).. Huff Lenke til kommentar
mandela Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 hva slags mobil er det? har SE T100 og jeg får ikke lagt til ord i ordboken selv, det fungerer bare når jeg bruker engelsk T9 inntasting, vil firmware oppdatering fikse det? Lenke til kommentar
CadenzaII Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 Det er en Motorola t720 det er snakk om. Synes det er dårlig at man ikke kann legge inn ord jeg.. Huff Lenke til kommentar
levlex Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 hva slags mobil er det? har SE T100 og jeg får ikke lagt til ord i ordboken selv, det fungerer bare når jeg bruker engelsk T9 inntasting, vil firmware oppdatering fikse det? Det vil jeg tro ja. Stikk innom en butikk som selger telefonen og få det sjekket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå