Gå til innhold

Trenger litt info om Vg2 Transport og logistikk! :)

Anbefalte innlegg

Heisann..

Går per idag Vg2 Kjøretøy, og har funnet ut at bilmekaniker yrket er ingenting for meg. Gikk egentlig linja for og ha noe og gjøre mens jeg venter på å bli 20 for og kunne kjøre opp til trailerlappen, og bli yrkessjåfør, som jeg har hatt lyst til hele tiden.

MEN, har funnet ut at jeg heller skal gå Vg2 Transport og Logistikk! Og lurer dermed på hvordan den linja er i forhold til yrkessjåfør yrket? Har hørt at linja ikke har noe med yrkessjåfører og gjøre, og hva er da vitsen med og gå linja?

Setter pris på om noen med erfaring innenfor linja svarer og forteller meg hvordan programfagene på linja er, og hvor relevant linja er med mitt framtidlige yrke! ;)

Takker :)

edit: ser også på vilbli.no at elever som velger godstransport får dekket klasse c? får man lappen GRATIS ved og gå denne skolen?

Endret av Piniz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann..

Går per idag Vg2 Kjøretøy, og har funnet ut at bilmekaniker yrket er ingenting for meg. Gikk egentlig linja for og ha noe og gjøre mens jeg venter på å bli 20 for og kunne kjøre opp til trailerlappen, og bli yrkessjåfør, som jeg har hatt lyst til hele tiden.

MEN, har funnet ut at jeg heller skal gå Vg2 Transport og Logistikk! Og lurer dermed på hvordan den linja er i forhold til yrkessjåfør yrket? Har hørt at linja ikke har noe med yrkessjåfører og gjøre, og hva er da vitsen med og gå linja?

Setter pris på om noen med erfaring innenfor linja svarer og forteller meg hvordan programfagene på linja er, og hvor relevant linja er med mitt framtidlige yrke! ;)

Takker :)

edit: ser også på vilbli.no at elever som velger godstransport får dekket klasse c? får man lappen GRATIS ved og gå denne skolen?

Går ikke linjen selv, men linja har mye med yrkessjåfør yrket.. man er jo på utplassering i forskjellige transport firmaer. Så at den ikke har noe å gjøre med yrkessjåfører er feil!

At man får dekket c lappen er riktig ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...