cslol Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hei! lenge siden sist no ja. jeg lurte på om det er noen som har et godt råd i kjøp av nytt headsett? jeg snublet i ledninga på mitt skjøner dere og da var det og finne øre pluggene å game med, det....$€#¤%/&"(!(#)=# bare så dere vet det så fort fort svar meg er dere snille! Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Steelseries er veldig gode hvertfall, har dem selv. Lenke til kommentar
Danny1814 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=495771 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Mitt stealSeries 5Hv2 sluttet plutserlig å funke på den ene siden. Dritt headsett! Anbeflaler dikke steelseries, ihvertfall ikke 5H. De suger til å musikk og film, eneste de duger til er FPS Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Har hørt om mange med problemer med 5h, men mitt Siberia har funka perfekt for meg utrolig lenge nå. Veldig behagelig og, hører godt. Lenke til kommentar
Porto Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Har selv siberia og kan ikke si annent en at det er et veldig komfertabelt headset med god lyd. Eneste minuset syntes jeg er micen som ikke er festet på selve headsettet. Nå er jo det fikset med Siberia V2, så jeg ville gått for det. Lenke til kommentar
cslol Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 takk for alle svar men jeg trur jeg kommer til og gå for siberia V2 Lenke til kommentar
Porto Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hyggelig å kunne hjelpe Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 vurdert roccat kave? Lenke til kommentar
cslol Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Mitt stealSeries 5Hv2 sluttet plutserlig å funke på den ene siden. Dritt headsett! Anbeflaler dikke steelseries, ihvertfall ikke 5H. De suger til å musikk og film, eneste de duger til er FPS det sluttet og funke for at du kødda med innstilingene XD Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Om du fortsatt ikke har bestillt, anbefaler jeg deg dette, http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?...&plid=46826 Kongen på haugen av headset. Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg har disse selv. De har god lyd, men surroundfunksjonen er en vits. Mikrofonen er veldig bra. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Mitt stealSeries 5Hv2 sluttet plutserlig å funke på den ene siden. Dritt headsett! Anbeflaler dikke steelseries, ihvertfall ikke 5H. De suger til å musikk og film, eneste de duger til er FPS det sluttet og funke for at du kødda med innstilingene XD Jeg har ikke rørt innstillingene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå