superkaisa Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hei jeg har en americas army klan som heter B4ST@RD og lurte på om det var noen veldig snille personer der ute som gadd a lage en logo til klanen. Ingen andre i klanen greier å lage her er nettsiden: TRYKK HER jeg tenker mest en logo til forumet TUSEN TAKK FOR DE SOM GIDDER!!!!! Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 ingen? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Lag en skisse til hvordan du vil ha den vel... Kan ikke begynne uten noe å gå etter. Skal se om jeg kan lage en logo utifra skissen din. Endret 10. november 2009 av pululf Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Jeg liker den bare et problem Det er ikke B4STA@RD men B4ST@RD uten aen og kan du få den til å passe her: http://www.bastard.webatu.com/phpBB3/index.php der det står BLACK BOX. det hadde vært supert takk Lenke til kommentar
Jovan Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Bare hyggelig Dette fyller min kjedelige skoletime, hehe.. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) 2 minutt i photoshop... Endret 24. november 2009 av itspersonal Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 ahhh den var sykt nice! Tusen takk begge to! Lenke til kommentar
Jovan Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 2 minutt i photoshop... 2 min i Ps kanskje fordi du så at noen andre brukte samme farge og shit? Ikke at det gjør no, ville bare si det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå