Gå til innhold

BK: Langeksponering på skagen


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei. I Skagen pleier det å være flotte solnedganger, mye vind og mye bølger. Jeg vet det er veldig vanlig å poste bilder av bølger og vann som renner, men jeg synes at det aldri blir oppbrukt. Her er mine bilder.

 

post-87412-1257696914_thumb.jpg

 

edit: fjernet det ene bildet fordi det mistet så mye kvalitet da jeg måtte gjøre det mindre

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Det tekniske og stemningen i bildet synes jeg er fint. Ang komposisjon synes jeg det er litt mye som drar blikk ut av bildet. Dette kan være mitt problem, på samme måte som jeg leter litt etter et mønster av noe slag i bildet. Mulig å velge et litt annet utsnitt?

 

Å.S. Det er en grunn til at det tas mye slike bilder, de oppfattes jo som "fine".

Lenke til kommentar

Jeg trodde det bare var meg som ikke likte komposisjonen i bildet. At det var en slags tvangstanke eller noe, men det er godt å se at andre mennesker har like visuelle sanser, gyllende snitt, osv :wee: Jeg fikk bare tatt dette ene bildet hvor jeg fikk zoomet. På de andre bildene får man ikke med slike detaljer.

Lenke til kommentar

ja. komposisjonen er feil. okei. det var dirtmye vind og flyvende vandråper og fullt kaos, jeg hadde ikke så god tid til å sikte inn kameraet. og under eksponeringen på 5 sek måtte jeg stå og dekke til kameraet med jakka mi. neste sommer skal jeg få ta et nytt.

 

men ellers. hva synes dere om fargene, detaljene, osv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...