Bandidos-Pelle Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Lurte på om det er muligheter for at hver gang TV-en slås på så starter den på HDMI1-inputen? Er så lei av å trykke på AV-knappen og så HDMI 1 hver gang jeg skal se på TV Har en Panasonic TX-42G10E: http://www.ps.no/artdtl.aspx?i=163595 Anyone? Endret 8. november 2009 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 En del Panasonic tv-er har en hotelmodus hvor man kan stille dette. For å komme inn i denne menyen må du ha kodene. Om det er mulig å gjøre dette på G10 kan du sikkert Google deg frem til. Pass på at du bare justerer dette i modusen! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Hjertelig takk, LORD G10, det fant jeg nå ut av tråden kan stenges. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hjertelig takk, LORD G10, det fant jeg nå ut av tråden kan stenges. Hvordan gjorde du det? Jeg skal kanskje gå til innkjøp av denne tven, og er greit å vite. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hold inne -V på TV'n, og trykk 3 X AV knappen på fjernkontrollen - så dukker hotellmodus opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå