Gå til innhold

"Modern Warfare 2 er mye verre enn du tror" [PC]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

personlig hadde jeg trodd at med en så god respons de fikk med cod 4 burde de har tatt dette til det neste nivået, ikke fjerne det som kjennetegner det å spille på pc som deticated servers og alt det.

 

De prøver å minimere forskjellene mellom konsoll og pc, og det er galt! PC SKAL ha fordeler, de burde heller ha lagt opp deticated servers på konsoll da, i stedet for å fjerne det helt.

 

Hva er det neste de fjerner? Muligheten for å spille på pc med mus?

Lenke til kommentar
Hva er det neste de fjerner? Muligheten for å spille på pc med mus?
Haha, ja det er jo egentlig det eneste som gjenstår.

 

Nå er det grunn nok til å spille fps på PC (Det suger på konsoll, uten mus), men det virker jo nesten som om de har gjort pc-utgaven rævva med vilje.

Lenke til kommentar
Hva er det neste de fjerner? Muligheten for å spille på pc med mus?
Haha, ja det er jo egentlig det eneste som gjenstår.

 

Nå er det grunn nok til å spille fps på PC (Det suger på konsoll, uten mus), men det virker jo nesten som om de har gjort pc-utgaven rævva med vilje.

 

De har ikke lagd noen pcutgave. De har bare porta konsol spillet over til pc. Sån at det funker på windows, med mus og tastatur. Også har de lagt til grafikkinstillinger.

Tror ikke det er brukt store ressurser der. Tviler sterkt på at IW snakker sant når de sier at dette er den største investeringe de har gjort på pc.

Lenke til kommentar

Oioioi. Hvordan går det an? Mangel på dedikerte servere kunne jeg kanskje ha levd med, men det her er jo helt på trynet! Virker som om de prøver å gjøre folk misfornøyde! Begynner virkelig å lure på om jeg skal gidde å kjøpe det. Når jeg først skal støtte bransjen burde jeg vel heller kjøpe et spill fra en utvikler som faktisk bryr seg om spillerene, ikke driver på sånn som IW gjør nå.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvordan MW2 hadde sett ut på PC dersom det ikke var så mange som lastet ned :)
Jeg lurer på hvor mange som hadde kjøpt det, hvis det hadde vært verdt å bruke penger på. :)

COD-serien har hatt meget gode salgstall tidligere, så det er hvert fall ingen unnskyldning.

Lenke til kommentar

Bare singleplayer delen, og det er ikke verd å betale for å spille den... hvor lang var den i Cod4? Brukte iallefall 10, om ikke 100 ganger mer tid på MP i COD4 i forhold til single player.

 

Hvis de ikke vil lage spill som appelerer til PC spillere, så får de heller ikke pengene mine.

Lenke til kommentar

http://news.bigdownload.com/2009/11/06/inf...a-loud-minorit/

 

Etter hva jeg har lest så er IW noen arrogante jævler.

 

"We have 14 million players on Call of Duty 4: Modern Warfare. The hardcore gamers make up a smaller core of that, and PC gamers are the smallest group of that core. It is a very vocal community and they are all online."

 

All this interview does is show that IW has their fingers in their ears and going "LALALALALALALALA WE'RE MAKING BILLIONS AND WE DON'T CARE LALALALALALA"
Endret av Gunpig
Lenke til kommentar
jeg har en sterk tro på at uansett hvor "dårlig" folk ska ha spillet til, er det mye bedre enn cod 4. Enough said

 

Vel bare det at det er mangel på dedikerte servere. Gjør jo spillet dårligere enn cod4. Nå vet jeg ikke hva slags muligheter IW gir de som hoster (valg av regler,maps og playmode). Men tviler på at det ikke er så veldig mange muligheter.

 

Og det er mange som liker 25+ spillere omgangen. Tviler på at det vil bli mulig (har hørt om at det blir maks 9v9?). Det har jeg ikke noe imot ettersom jeg liker maks 7v7. Men det er fortsatt dumt at dem tar bort den muligheten.

 

Selve gameplayet skal jeg ikke si noe om. Det kan det at akkurat det er bedre.

 

Gunpig det er nå en kjent sak at IW ikke bryr seg om pc gamere. Og at cod mw2 er et playstation 3 spill patchet for pc, det sier jo sitt i grunn t.t

Lenke til kommentar

En annen ting er at du blir mathcet mot folk på "ditt" nivå. Hva er poenget med det, du lærer mest når du spiller mot de beste.

Personelig liker jeg best å spille 5v5 matcher. Men av og til når jeg har en dårlig dag og alt går til helvette er det digg å logge seg inn på en 25+ server og pwn som faen. Et par killstreaks på 15-20 så er jeg happy igjen:)

 

De eneste som bryr seg om gamere, er gamerne. Derfor trenger vi et FPS spill utviklet av gamere, driftet av gamere. Med filosofi om at spillet er for gamere, og at ikke salgstallene er alt:D

Endret av ad.pro.pl.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...