Purpur Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) På min nye mobiltelefon ønsker jeg følgende funksjoner: - Bra kamera. Må ikke ha mett av megapixler, men det må være bra optikk så det blir brukbare bilder. - Gjerne linsedeksel. - Mulighet for bildeblogging. - Mediespiller. Må ikke være "walkmanmobil", men må være egnet til å spille musikk med. - Mulighet for trådløst headsett. - Radiosender (så jeg kan kjøre min musikk over på radioen) Noen som kan gi meg tips om telefon som har alt dette her? Endret 8. november 2009 av Purpur Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Usikker på trådløs headset-biten, men N79 har vel disse tingene. Har telefonen selv, er fornøyd med det meste untatt batterilevetid og tastene. Jeg er spesielt imponert over filmfunksjonen, dvs kvaliteten på filmen. Andre ting som kan hentes frem er god skjerm, wlan, gps og pulsklokkefunksjon (for active-modellen). Ser ut som den koster like over 2500 nå. Bilde tatt med telefonen: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå