Gå til innhold

Winamp i eget vindu?

Anbefalte innlegg

Hei.

jeg har et nividia geForce 4 Ti 4400. det jeg lurer på er om det går an å koble en lcd skjerm(5" eller no) til pc'n og så legge winamp inn i dette vinuet slik at det ikke vises på pc'n, men bare på den lille skjermen.

jeg syntes dette hadde vært dødskult. håper noen av dere ultra smarte individer kan hjelpe meg med dette spørsmålet :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:) tusen takk for hjelpen, men er det noen der ute som vet hvor jeg kan få tak på slike lcd skjermer billigt. jeg mener, det kan bli kult hvis man har et fet winamp skin, men ikke SÅ kult at jeg gidder å betale flere tusen. Hvis dere skjønner hva jeg mener.
Lenke til kommentar

:-? off topic: har samme kort.. lurer på om det går an å ha tilkoblet 2 skjermer + tv'en på en gang.. så man surfer på hovedskjermen, winamp på den andre skjermen og film på tv'en :smile: går det?

Lenke til kommentar
:-? off topic: har samme kort.. lurer på om det går an å ha tilkoblet 2 skjermer + tv'en på en gang.. så man surfer på hovedskjermen, winamp på den andre skjermen og film på tv'en :smile: går det?

nei...

har selv kort med to skjermutganger+tv...

det går ikke fordi kortet har kun støtte for to skjermbilder...

men hvis du stapper inn et gammelt pci skjermkort vil du kanskje kunne ha en skjerm på det, og en skjerm+tv på det andre...

Lenke til kommentar
:) tusen takk for hjelpen, men er det noen der ute som vet hvor jeg kan få tak på slike lcd skjermer billigt. jeg mener, det kan bli kult hvis man har et fet winamp skin, men ikke SÅ kult at jeg gidder å betale flere tusen. Hvis dere skjønner hva jeg mener.

Finnes mange tråder om slike lcdskjermer her på forumet, søk og du skal finne.

Er ikke gjort i en fei å koble opp, dog.

liquid-mp3.schijf.org er jo et sted å titte for det bruksområdet du skisserer.

Som sagt, søk.

Lenke til kommentar

I mitt første spørsmål spurte jeg om jeg kunne legge inn winamp på en egen lcd skjerm, det kan jo missforståes veldig. Det jeg mente var at jeg ville leggeinn hele winamp bildet. altså at skjermen fylles av winamp programmet. er dette en mylighet? jeg syntes det hadde vært så fet å montere inn en lcd skjerm i toweret. det hadde vært en kul ting å hatt på lan-party :D

Lenke til kommentar
I mitt første spørsmål spurte jeg om jeg kunne legge inn winamp på en egen lcd skjerm, det kan jo missforståes veldig. Det jeg mente var at jeg ville leggeinn hele winamp bildet. altså at skjermen fylles av winamp programmet. er dette en mylighet?

om det går vet jeg ikke, men vil ikke dette ta veldig stor plass på en liten lcd?

og det er vel ikke så mye vits å ha et bilde av alle knappene, da du ikke kan trykke på de alikevel...

går litt dårlig å koble musa til den lille lcd skjermen :p

Lenke til kommentar
Jau Jau, men det hadde bare vært så extremt kult. men jeg syntes bare det er så fet med lcd display. men har noen her inne noen gode råd om hva/hvordan jeg kan få en fet lcd modd?

Som sagt, søk og du skal finne.

På bit-tech.net har de hatt en artikkel om emnet, basert på en sharp 6" vfd. Det du vil ha er en dual-monitor løsning, enkleste måten å gjøre det på er å kjøpe en vfdskjerm som kan interfaces via standard vga tv-out.

Dette fås kjøpt hos f.eks. www.eio.com , men du må jo gidde å finne ut litt på egenhånd også.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...