LasseTheDude Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hei. Har lasta ned VEU709L til min gps, har lagt inn kartet på sd kort, med .img fil osv osv, men jeg får det ikke til. Klarer desverre ikke unlocke kartet. Kan noen med erfaring hjelpe meg? Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Antar du har lastet ned kart fra Garmin.com. Registrer deg på "my garmin", der får du aktiveringskoder, mm. Lenke til kommentar
LasseTheDude Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Antar du har lastet ned kart fra Garmin.com. Registrer deg på "my garmin", der får du aktiveringskoder, mm. Da antar du feil! Men... Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
LasseTheDude Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Hm? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Har ikke noe erfaring med sjøkart men har en colorado med topografiskekart. Mener å ha lest att sjøkartene må registreres men er ikke sikker. Uansett img. filer må monteres/brennes i feks daemon eller Nero. Se om ikke .img filen innholder mapper du kan overføre På topo kartene heter mappene "FAM_1369" osv. en mappe for hvert område. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå