sgremix Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hva er det som gjør at dagens ungdom engasjerer seg mer når det kommer til innsamlingsaksjoner (Som f.eks Hei Verden) idag? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 De vet ikke bedre. +1 Lenke til kommentar
Cxz Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Dagens ungdom bidrar i slike aksjoner på grunn av en konstant hjernevasking av sosialistiske lærere gjennom hele skolegangen. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Tråden flyttes til "Oppslagstavlen" i henhold til gitte føringer. Eventuell reaksjon på moderering kan gjøres på pm Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hva er det som gjør at dagens ungdom engasjerer seg mer når det kommer til innsamlingsaksjoner (Som f.eks Hei Verden) idag? Aner ikke. Gjør de virkelig det? Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Dagens ungdom bidrar i slike aksjoner på grunn av en konstant hjernevasking av sosialistiske lærere gjennom hele skolegangen. Hjernevask, som i bevisst bruk av manipulasjon for å endre på folks meninger og holdninger? Njææ.. vet nå ikke helt jeg. Hvis det nå foregår, og hvis det nå er så galt, hvor er så foreldrene? MEN, at muligens "dagens ungdom" er mer bevisste sitt ansvar som priviligerte borgere i verdenssamfunnet, kan så godt hende. Det er da i såfall en bra ting? Lenke til kommentar
Flin Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Fordi vi er cearbears. Vi har det så godt så hvorfor ikke hjelpe andre? Jeg anser det som å være en fin ting jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå