Gå til innhold

Alle innstillinger stiller seg automatisk tilbake!

Anbefalte innlegg

Ja da, men der står det mye skal jeg sideg alt som står der ?

I Security Står det ingen ting!

I System står det en error og et par Warnings med DHCP, men det trur jeg er når jeg rebooter routeren....

i Application står det mange errors og warnings me det messte går ut på at Opera klikker et par ganger her.....

Det er en error som jeg stusser litt over:

Event Type: Warning

Event Source: Userenv

Event Category: None

Event ID: 1517

Date: 09.06.2003

Time: 19:57:42

User: NT AUTHORITYSYSTEM

Computer: GENEZIS

Description:

Windows saved user GENEZISAre Lyngaas registry while an application or service was still using the registry during log off. The memory used by the user's registry has not been freed. The registry will be unloaded when it is no longer in use.

This is often caused by services running as a user account, try configuring the services to run in either the LocalService or NetworkService account.

For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.

en annen det står mange av er:

Event Type: Warning

Event Source: EventSystem

Event Category: (52)

Event ID: 4354

Date:  09.06.2003

Time:  20:20:52

User:  N/A

Computer: GENEZIS

Description:

The COM+ Event System failed to fire the ConnectionMade method on subscription {FF720D51-AF56-4D8D-8914-55811850AD5C}-{00000000-0000-0000-0000-00000000 0000}-{00000000-0000-0000-0000-000000000000}.  The subscriber returned HRESULT 80004001.

For more information, see Help and Support Center at "]http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, du har nok et problem her. Den første meldingen er vel den jeg hadde først prøvd å løse etter som dette går på lagring i det man logger av.

Jeg søkte litt hos TechNet, men fant i grunnen ikke noe godt svar annet enn det som allerede står i feilmeldingen. Finn ut hvilken service det er og endre rettigheter på denne.

Lenke til kommentar

Hvis jeg overklokker skjermkortet, med f.eks RivaTuner og lukker progget og så går inn igjen er alle innstillingene poppet ned igjen :-/

Ser du har R9500 Pro.. Har du flashet skjermkort-biosen? Ellers blir det ikke mye klokking :)

Lenke til kommentar

Ta en sikkerhetskopi / image av systemet ditt. Deretter kan du jo prøve å reinstallere WinXp og se om det løser problemet. Hvis ikke så kan du bare bruke sikkerhetskopien til å gjenoprette systemet til slik det var før.

Dette er hva jeg ville gjort dersom jeg følte at "alt annet" var prøvd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...