-FusioN- Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Hei... Hvis jeg f.eks kjører DivX codec innstillinger og skal skru opp kvaliteten, så lukker jeg progget, så åpner jeg det igjen har alle innstillingene jeg har gjort, de er borte Hvis jeg overklokker skjermkortet, med f.eks RivaTuner og lukker progget og så går inn igjen er alle innstillingene poppet ned igjen :-/ Hva er probbet? Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Jeg har hatt samme problemet, tror det hjalp å skru av skrivebeskyttelse... Lenke til kommentar
-FusioN- Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 Hm og jeg har noe som heter MSN pluss, hver gang jeg rebooter pcn mister jeg også det ^^ Lenke til kommentar
-FusioN- Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 Jeg har hatt samme problemet, tror det hjalp å skru av skrivebeskyttelse... Åssen skrur jeg av skrivebeskyttelse på alle mapper?? Jeg skrudde av det på en så reboota jeg, og så sjekka jeg om den var skrivebeskyttet, og ja det var den det hadde også poppa tilbake... Kjennes ut som maskinen ikke husker hva innstillingene mine er... Lenke til kommentar
-FusioN- Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 A litte help here peopLE!?!?! Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 første som slo meg inn var skrivebeskyttelsen ja, har opplevd det før. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Tools -> folder options -> View -> Apply to all folders ? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 ta et søk i mappen som filene ligger i, trykk CTRL+A, trykk ALT+ENTER og hakk vekk skrivebeskytelsen. NB! Er det snakk om filer som tar mye plass så ta det i flere omganger Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 A litte help here peopLE!?!?! hva slags OS har du da? hvis du ikke har noen av disse: prøv 2k eller XP! Lenke til kommentar
-FusioN- Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Har WinXP Pro! No more Tips? Hvis jeg f.eks clocker skjermkortet så restarter jeg så har de poppa tilbake til normalt igjen..! Edit: Skrivebeskyttlese funket ikke fordi hvis jeg skrur det av så bare popper det tilbake det også! Lenke til kommentar
-FusioN- Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 *bumpy bumpy* I really need help here peeps Jeg trenger hjeelp ass! PLIS! Lenke til kommentar
-FusioN- Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Tja jeg vet ikke! Et progg som kan søke virus på pcn uten at det er et stort progg som Norton ? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Du kan kjøre virusscan hos Symantech HER Lenke til kommentar
-FusioN- Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 22052 files scanned, 0 file(s) infected. No viruses were detected in memory. The scan did not detect any viruses in the files it scanned. The scan does not scan compressed files. Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Hva står det i Event Viewer da? Lenke til kommentar
-FusioN- Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 Hvor finner jeg Event Viewer da? Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Høyreklikk på My Computer og velg Manage. Her skal du finne Event Viewer og evt. feilmeldinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå