TheCatIsALie Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hvis jeg bruker denne: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=134854971 Så tar jeg: Xbox - > Scart -> boks -> svideo(x2) -> 1i PC, 1 i TV. Kan det funke? Dette vil jeg fordi jeg skal spille på TV, men spille alt inn på PC. Vil bilde og lyd bli dårligere? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Boksen du lenker til har jo berre ein utgang, korleis skal du få ut 2x S-Video frå den? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) oppsettet er rett, men bildet blir ræva. (dvs. kun en utgang men antagelig en switch for pc/tv.) hvis du har en gammel tube tv så går du heller for den originale xbox ledningen med scart/rgb. og da mener jeg ikke adapteret som følger med arcademodellen. http://dealextreme.com/details.dx/sku.26949 f.eks tipper du bruker gul pluggen med adapteret idag? Endret 8. november 2009 av 530XD Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Tube TV? Nei, har 32" Samsung. Bruker den som følgte med min Xbox 360 Arcade. så har jeg lyd i "converter" til 3,5 jack, og video til capturecard. Men så som lyden funker bra, (gjorde ikke før), spiller jeg helelr på pc skjerm når jeg skal filme. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 okei, da er du koblet til med hdmi idag og da bør du heller finne en slags digital box som har inngang/utgang for hdmi/dvi. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 HDMI? Nei, spiller med S-Video som er koblet til PC. Hørte at ikke lurt å spille med HDMI når man spiller inn med svideo. Men.. som sagt spiller jeg heller på PC når jeg skal filme. HDMI kan jeg bruke når rett i TV'n. Det er billigere, da jeg allerede har alle tingene jeg trenger. Skal heller kjøpe mer RAM til laptop:)60-90 FPS på CoD4 er ikke nok. Lenke til kommentar
mortebatt Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Eg prøvde å koble x-box'en til min bærbare pc..... ikke så lurt hovedkortet kubba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå