Krillekongen Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hei! Trondheimsbandet 22 har satt i gang en turne hvor de reiser rundt på forskjellige ungdomshusi hele Norge. Bandet består av bl.a. Magnus Børmark fra Gåte, og har en utrolig særpreget stil. Se for dere en slags progpop med fete rytmer og taktarter. Jeg vil anbefale dere alle å sjekke ut myspace-en deres, hvor du kan se hvor de skal spille. De har side på Facebook, og alle sangene deres ligger på Spotify (link nederst) De er utrolig kule og livlige på scenen, og har spilt på bl.a. Bylarm og Pstereo. Slenger med en video fra youtube Om dere får sjansen til å se de, gjør det! Det er en utrolig flink gjeng som fortjener å bli store. Så langt har de kun en EP, men ei ny skive ligger klar på lur, og jeg regner med den slippes før året er omme. 22 - E.S.P. på Spotify 22 Myspace Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Et genialt band! Jeg skal definitivt se dem på Levanger. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Blir nok jeg tar meg en tur dit. Hørte det var et utrolig kult band som skulle varme opp også? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 De spilte på Røros, som er bare 30 min. unna nå på torsdag. Angrer på at jeg ikke fikk med meg det.. Høres skikkelig bra ut! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Åh, kjipt! Jeg kjenner jeg begynner å glede meg skikkelig nå. Bandet til meg og Speik på forumet skal varme opp. Det blir kult! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Så dem i Namsos, helt jævlig genialt. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Var sinnsykt fett på Røros! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Bare gleder meg til å se de igjen på Storåsfestivalen til sommeren jeg =D Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hadde jobb når de var her i namsos. Håper jeg får sett de før eller senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå