Jspn Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg sitter å ser på nye bærbare maskiner, og vurderer kjøpe inn dette. Har et lavt budsjett på maks 4500 kr, og jeg forventer ikke mye av den da jeg skal bruke den til enkle oppgaver, nedlastning og utpakking av .rar Skal brenne med den, og bruke den til nettsurfing. Men jeg vet ikke om det lønner seg kjøpe ny maskin nå, eller vente til juletilbudene starter. Vil det komme noe særlig tilbud på maskiner til Jul? eller blir noe av det samme som er nå? Jeg trenger egentlig bare en maskin med grei batteritid 3timer ++, en maskin som ikke blir alt for varm under bruk, og en maskin som ikke blir full av fettflekker med en gang (ref HP glossy, pianolakk) Selvfølgelig bør maskinen ha noe rundt 3gb ram, og en grei cpu. Hdd størrelse er ikke viktig. ingen krav til skjermkort, annet enn at jeg egentlig trenger HDMI Lenke til kommentar
Danny1814 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 vent til laptoper får DirectX 11 Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Er vel forholdsvis vanskelig å si hva som vil komme av tilbud, men HW blir stadig billigere og bedre. Det vanlige er da at prisene nesten justeres opp mot jul... Kanskje en Lenovo U350 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå