JokerHaulan Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hei kjøpte laptop fra elkjøp for 2 uker siden og i går fant jeg ut at det er no feil med pcen. Gjelder den 30 dagers returretten på pcer? Lenke til kommentar
Mazatuslasagne Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Ja det gjør det Jeg har byttet inn en pc. Men hvis det er noe galt med den så skal de jo fikse den på garantien Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 jaja men vil ikke levere en 2 uker gammel pc på service, skjønner? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Kvifor ikkje? Det er jo einaste riktige å gjere. Dersom PC-en har ein feil skal Elkjøp rette opp feilen. Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Benytt returretten, få tilbake pengene og kjøp samme PC om ønskelig. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 greit nok det men skal jeg være uten pc i ett par uker hvertfall pga det? Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Nei, du får pengene der og da, så kan du gå inn i butikken igjen og kjøpe PC av samme modell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå