Knife Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Jeg har begynt å spise ekstremt mye fisk for tiden, grunnet for at vi bor med sjøen. Spiser for det meste tunfisk (12 bokser i uken) og fisk til middag ganske så ofte. Så spørsmålet er. Er fiskeporteiner like bra som andre proteiner, som myse og cassein? Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Fiskeproteiner er en veldig bra proteinkilde ja. Mange studier viser at fisk øker fettforbrenningen i tillegg, så det er bare good Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Fisker du opp bokser med tunfisk? 12 i uka, lurer på hvor lenge du orker det Lenke til kommentar
Knife Skrevet 8. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Tror ikke jeg kommer til å klare det så lenge nei. Men det er jo 30g protein i boksen da! 2 bokser om dagen øker protein inntakket ganske så bra da No pain, no gain Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Prøvde det en stund, holdt vel på i 2 måneder før det dabba mer og mer av Pleide spise med litt tomat og krydre litt pepper på tunfisken Lenke til kommentar
Knife Skrevet 8. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Kom gjerne med flere ider om hva jeg kan spise med tunfisken Endret 8. november 2009 av Pijus Lenke til kommentar
Guest345 Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Jeg pleier å steke tunfisken og krydre med sitronpepper, ganske godt, til tunfisk å være. Endret 8. november 2009 av Guest345 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Tunfisk (foretrekker i olje) på brødskiva med dill og majones. Tunfisk blandet med rømme, mixes og varmes i panna. Utmerket på spaghettien!(i stedenfor kjøttdeig og tomatsaus osv.) Gjerne med litt agurkmix og sitronpepper på Denne varianten fungerer også utmerket på baguett, hvis du har lyst på tunfisk-sandwich! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå