Schwarzkopf Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hei sveis. Jeg har privatisteksamen neste uke, men har pådratt meg en sterk influensa(oink, oink?) Denne gjør det helt umulig for meg å gå på skolen, og alternativet er spypose og voksenbleie, så jeg holder meg heller hjemme. Spørsmålet mit er hva som skjer med denne eksamenen? Er det noen mulighet for å få utsatt den en uke, eller har hele privatisttoget gått? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Har du gyldig fravær, så har du rett på utsatt eksamen. I ditt tilfelle må du dokumentere at du er syk - det får du hos din fastlege. Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Jeg skjønner, men etter hva jeg fikk med meg så var neste eksamen til våren engang. Er det ikke mulig å få denne utsatt en uke eller noe? Sannsynligheten er stor for at denne vil kræsje med andre eksamener om 6-7 måneders tid. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg skal ikke si for sikkert, men jeg mener du får den utsatt noen dager etter den opprinnelige datoen dersom du har fått dokumentert sykdommen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) http://www.sv.uio.no/studier/eksamen/utsatteksamen.html Finn ei liknande side der du studerer. Evt. ta kontakt med skulen. Endret 8. november 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Da har jeg hørt med skolen, og jeg må vente helt til våren for å kunne ta denne opp igjen. Typsik, første gang jeg er syk på ca. 4 år. Dette vet jeg ikke om jeg gidder, for går jeg ikke inn i en annen vitnemålskvote dersom jeg tar den opp til våren? Lenke til kommentar
probin Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 herregud så idiotisk -.- Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Ei vennine av meg ble syk på eksamensdagen, altså, da hun satt og hadde eksamen. Hun ble nødt til å dra hjem, men fikk ta eksamen noen uker etterpå. Det her var jo avsluttende eksamener på våren, så jeg vet ikke hva som gjelder for deg. Endret 9. november 2009 av wingeer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå