Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Hei godtfolk! Lurer på om det er noen som har tips angående trim av c20ne. Motoren er fra en 1993 opel omega stv, men skal stå i en eldre bil. Sålangt har jeg megasquirt datasprut med edis4 fordelerløs tenning og garrett t28 turbo og turbogrenrør fra klracing. Har også montert topp-pakning fra Calibra/vectra turbo (c20let). Rådebolter fra c20let er også montert. Har også montert 315 cc injektorer. Men det jeg tenkte på er hvordan men kan trimme enda mer og at det står i samsvar med resten. Har vurdert svinghjul fra opel fwd da disse skal være 8 kg lettere men da må kula på utsløser gaffelen forlengest hvis jeg har forstått det riktig. Vurder også lexmaul ram innsug og SEH kam. Men vet ikke hvordan dette blir med tanke på turbo. Noen tips? Eller andre råd angående innsug og kam. Endret 8. november 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 For meg høres det ut som at du bør melde deg inn i Opel Motorsport. Mye god info om de motorene der Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Du bør vel høre med noen som kan mer om akuratt denne motoren, regner med du finner masse bra info på opel motorsport club, eller internationale opel forum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå