mrDave Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hvordan går dette? Jeg får MW2 i posten i morgen. Men, jeg har ikke spilt MW1. Bør jeg kjøpe det, og spille det et par dager. Eller er det bare å starte med MW2? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Det skal nok gå bra. Rent historiemessig starter 2-ern der forgjengeren sluttet, men som i actionspill flest er historien plassert i baksetet og ikke noe annet enn en pådriver for hvilke oppdrag som utføres. Med andre ord er den helt uinteressant, CoD-spillene har alltid fokusert på skyte-morroa og adrenalin-kick. Det sagt, 1-ern har en gangske bra, men kort, singleplayer-kampanje som er vel verdt en gjennomgang. Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) har spilt igjennom MW2 + spilt en del MP og jeg synes den første var best....blir nok å gå tilbake til den etter noen uker.....er mapsa som jeg synes er døll,likte heller ikke de i COD5 bortsett fra Castle Annbefaler deg å kjøpe den første,billig er den også Endret 8. november 2009 av Spill&Dill Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Jeg har allerede kjøpt Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Dersom du ikke må spille MW2 på release, anbefaler jeg deg å spille igjennom singleplayeren på CoD4 først. Det er gjort på 10 timer, dersom man bruker lang tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå