Gå til innhold

Digital kamera til ca 2000

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe mitt første digital kamera, men er litt usikker på vilken jeg skal velge. Vil ikke betale mer enn 2000 for det.

Finnes det brukbare kameraer til den prisen? helst til under den prisen.

Skal fotografere innenførs så det er en fordel med blits.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med et brukt Canon Powershot A40?

Men ingen kameraer i den prisklassen tar veldig gode inne-bilder - blitzen har begrenset rekkevidde og gir nok best resultat i full vidvinkel... 2000 til kamera blir fort 2500+ når du skal ha et minnekort, lader og NiMH oppladbare batterier, det er nå min erfaring!

Lenke til kommentar
Hva med et brukt Canon Powershot A40?

Men ingen kameraer i den prisklassen tar veldig gode inne-bilder - blitzen har begrenset rekkevidde og gir nok best resultat i full vidvinkel... 2000 til kamera blir fort 2500+ når du skal ha et minnekort, lader og NiMH oppladbare batterier, det er nå min erfaring!

:yes::yes::yes:

Digitalkamera til under 2.000,- er ikke verdt å satse på. SPESIELT når det skal brukes innendørs. Dessuten får du lyssvak lcd-skjerm og chiper som ikke er særlig flinke til å prosessere farger riktig. Men uansett.. gå for canon. Unngå billige fuji, ricoh og HP. :)

Lenke til kommentar

Er dette noe bedre? tilbud på www.psdata.no til 2995

Prisbombe på digitalt kamera - 4,1 megapixler MD 5995 Digital Kamera.

4,1 megapixler, Sony CCD-sensor, 1.8" LCD, USB overføring. 128MB Compact flash minnekort inkludert

Lenke til kommentar

et Olympus C-220 vil være et tilfredsstillende kamera i de aller fleste situasjoner (med unntak av f.eks sport pga treg autofokus) med den beste reelle oppløsningen blant 2MP-kamera (med unntak av de tidlige profesjonelle 2MP-kameraene). Tror du kan få et billig med lader fra de fleste butikkene. MÅ gå! hadet

Lenke til kommentar

Jeg tror du skal ta en titt på Nikon coolpix 2000. Prisen er nå under 2000,-

Kameraet kom bra ut i testen til akam.no. 8)

Personlig ville jeg gått noen hundrelapper opp i pris, og satset på coolpix 2100.

Ps: Ingen slår Nikon.

Lenke til kommentar

Har bestemt meg for å gå opp til ca 5000 etter å ha vurdert noen kameraer.

Har kommet fram til to kameraer som passer mine behov

Er Olympus mju300 et egnet kamera til å ta bilder på ganske nært hold?

Eller er canon ixus 400 bedre egnet til det?

Hvordan blir bildekvaliteten ved nærbilde på disse to noen som har prøvd det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...