NM91 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hei! Kjøpte en forsterker med sub i går og prøver å montere den nå. jeg har koblet alt untatt en blå kabel som er merket med REM som jeg ikke finner ut hvor skal i spilleren. Er den avgjørende for at forsterkeren skal virke? for nå er det helt dødt. Lenke til kommentar
Fire^^ Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hei! Kjøpte en forsterker med sub i går og prøver å montere den nå. jeg har koblet alt untatt en blå kabel som er merket med REM som jeg ikke finner ut hvor skal i spilleren. Er den avgjørende for at forsterkeren skal virke? for nå er det helt dødt. den blå er den så skrur forsterkeren av og på med spilleren så den er avgjørende for at den skal slå seg på Skal kobles på remote bak på spilleren Lenke til kommentar
NM91 Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Hei! Kjøpte en forsterker med sub i går og prøver å montere den nå. jeg har koblet alt untatt en blå kabel som er merket med REM som jeg ikke finner ut hvor skal i spilleren. Er den avgjørende for at forsterkeren skal virke? for nå er det helt dødt. den blå er den så skrur forsterkeren av og på med spilleren så den er avgjørende for at den skal slå seg på Skal kobles på remote bak på spilleren Ser ikke ut som det er noe remote bak på spilleren :S Lenke til kommentar
Fire^^ Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hei! Kjøpte en forsterker med sub i går og prøver å montere den nå. jeg har koblet alt untatt en blå kabel som er merket med REM som jeg ikke finner ut hvor skal i spilleren. Er den avgjørende for at forsterkeren skal virke? for nå er det helt dødt. den blå er den så skrur forsterkeren av og på med spilleren så den er avgjørende for at den skal slå seg på Skal kobles på remote bak på spilleren Ser ikke ut som det er noe remote bak på spilleren :S ingen blå ledning bak spilleren? Lenke til kommentar
NM91 Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Hei! Kjøpte en forsterker med sub i går og prøver å montere den nå. jeg har koblet alt untatt en blå kabel som er merket med REM som jeg ikke finner ut hvor skal i spilleren. Er den avgjørende for at forsterkeren skal virke? for nå er det helt dødt. den blå er den så skrur forsterkeren av og på med spilleren så den er avgjørende for at den skal slå seg på Skal kobles på remote bak på spilleren Ser ikke ut som det er noe remote bak på spilleren :S ingen blå ledning bak spilleren? Nei, ser ikke sånn ut :S Lenke til kommentar
Fire^^ Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hei! Kjøpte en forsterker med sub i går og prøver å montere den nå. jeg har koblet alt untatt en blå kabel som er merket med REM som jeg ikke finner ut hvor skal i spilleren. Er den avgjørende for at forsterkeren skal virke? for nå er det helt dødt. den blå er den så skrur forsterkeren av og på med spilleren så den er avgjørende for at den skal slå seg på Skal kobles på remote bak på spilleren Ser ikke ut som det er noe remote bak på spilleren :S ingen blå ledning bak spilleren? Nei, ser ikke sånn ut :S da må du prøve å finne ut hvilken av ledningene som gir strøm til spilleren, skal vere ein med konstant strøm å en som får strøm når du skruer på tenningen elle "acc". Lenke til kommentar
NM91 Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Ok, da får jeg teste det nå snart Må bare varme meg litt Lenke til kommentar
Fire^^ Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 funka nå Flotte greier Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Åssen høres det ut? Hvilken sub og forsterker har du? Lenke til kommentar
NM91 Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Åssen høres det ut? Hvilken sub og forsterker har du? Høres veldig bra ut (med tanke på prisen) tror det merket het mutant. kjøpte ei sånn pakke med med forsterker, sub og kabler i ett. også kjøpte jeg en sånn 2 din spiller med 7" touch screen som het veba avdin2827 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hvor koblet du remotekabelen da?? fant du remote-ut på spilleren?? Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Åssen høres det ut? Hvilken sub og forsterker har du? Høres veldig bra ut (med tanke på prisen) tror det merket het mutant. kjøpte ei sånn pakke med med forsterker, sub og kabler i ett. også kjøpte jeg en sånn 2 din spiller med 7" touch screen som het veba avdin2827 Er det en slik monoblokk eller?: http://www.netonnet.no/art/bil-og-bat/bils...8117415,4696%29 Lenke til kommentar
NM91 Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Åssen høres det ut? Hvilken sub og forsterker har du? Høres veldig bra ut (med tanke på prisen) tror det merket het mutant. kjøpte ei sånn pakke med med forsterker, sub og kabler i ett. også kjøpte jeg en sånn 2 din spiller med 7" touch screen som het veba avdin2827 Er det en slik monoblokk eller?: http://www.netonnet.no/art/bil-og-bat/bils...8117415,4696%29 Det er ikke den nei. Jeg kobelt den inn på en rød og gul leder som gikk til spilleren. Jeg bare klipte den i to og skjøtet med wago og koblet den på der. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hehe ok... så nå står forsterkeren å trekker strøm hele tiden, det er jo genialt når det blir skikkelig kaldt i været og bilen står noen timer uten å bli brukt Lenke til kommentar
NM91 Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Hehe ok... så nå står forsterkeren å trekker strøm hele tiden, det er jo genialt når det blir skikkelig kaldt i været og bilen står noen timer uten å bli brukt Den skrur seg av når jeg skrur av motoren;) sjekka det. for det lyset på forsterkeren slukker når jeg skrur av tenningen. Edit: Tok sjansen og reiv av lokket, det gikk bra så nå spyler den riktig vei Endret 13. november 2009 av NM91 Lenke til kommentar
NM91 Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Etter noen dagers bruk nå har jeg lagt merke til en merkelig ting Når jeg skrur av tenningne og så slår spilleren seg av, noe som er meningen. Men når jeg skrur på tenningen igjen må jeg manuelt skru på spilleren igjen og den husker ingen av instillingene jeg har gjort om på. Noen som vet hva detta kan skyldes? Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Den gule ledningen må ha KonstantStrøm, uavhengig av tenningen. Hvilken bil har du koblet dette i? Lenke til kommentar
NM91 Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Den gule ledningen må ha KonstantStrøm, uavhengig av tenningen. Hvilken bil har du koblet dette i? Det er koblet i en golf 4 Er ikke sikker på om den har det. Jeg måtte demontere nesten hele dashbordet for å få den inn, for det var så fult med kabler bak spilleren (En sånn 2din 7" touchscreenspiller) så det frister ikke veldig å ta den ut igjen men skal ikke det være riktig av seg selv? er jo bare to kontakter man setter i spilleren Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Jo, men siden du har en Volkswagen så har de byttet rundt på Rød (Tenning) og Gul (Batteri) i den ISO-kontakten i bilen, så de står på feil plass i forhold til Veba'ens ISO. Ergo må du gjøre det samme når du plugger inn Veba'en, ellers blir de to byttet om med ditt problem som følge. Regner med du har mulighet til å koble om Rød og Gul på ledningssettet til Veba'en, ellers får du kappe&mekke til igjen. Du har dårlig radiomottak nå også kanskje? Endret 18. november 2009 av transmedia.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå