norbat Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Da skulle problemet være løst. Får du fortsatt melding om trojaner? Lenke til kommentar
mona14 Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Nei, mens ComboFix gikk, fikk jeg beskjed om at den var borte.. Tusen takk for kjempe god hjelp, Norbat : ) Skal ikke se bort ifra at jeg kommer tilbake : p Hehe, skulle nok vært en datanerd jeg, men det kommer jeg aldri til å bli : p Lenke til kommentar
norbat Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Fint. Du får bare komme tilbake om du opplever noe bugs på PC-en Og, datanerd blir du sikker om du bruke litt tid med PC-en hver dag Om det er antispywarenerd du blir, kommer litt an på hva du har av interesse. Lenke til kommentar
mona14 Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Hehe, ja ikke sant : ) Du skal så absolutt ikke se bort ifra at jeg kommer tilbake.. Jeg blir nok ingen data nerd, har liksom ikke interesse til sånt Sitter stortsett bare på msn jeg. hehe Lenke til kommentar
norbat Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Vel, vil tro du kan mer om msn hva jeg kan, så om jeg trenger hjelp til msn, så sender jeg en pm til deg Lenke til kommentar
mona14 Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Hehe, ja ikke sant : ) Da har vi en deal - du spør meg om msn, og jeg spør deg om alt annet : p Hehehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå