Kurama Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg har problemer med å oppdatere mitt CoD 5 WaW, fra 1.5 til 1.6. Jeg har prøvd og laste ned patchen fra forskjellige nettsider. Hver gang jeg prøver og åpne patchen blir PC'en veldig mye tregere men ingenting mer skjer. Slik kan den stå i timesvis og ingeting skjer. Hva kan dette komme av? Ver så snill og hjelp Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg har problemer med å oppdatere mitt CoD 5 WaW, fra 1.5 til 1.6. Jeg har prøvd og laste ned patchen fra forskjellige nettsider. Hver gang jeg prøver og åpne patchen blir PC'en veldig mye tregere men ingenting mer skjer. Slik kan den stå i timesvis og ingeting skjer. Hva kan dette komme av? Ver så snill og hjelp Innstaler Xfire, der blir patchen Lastet ned og Innstalert av seg selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hver gang jeg prøver og åpne patchen blir PC'en veldig mye tregere men ingenting mer skjer. Slik kan den stå i timesvis og ingeting skjer. Hva kan dette komme av? Har opplevd problemet selv i BF2, lot bare patchen stå og til slutt hoppet den fra midten til enden og patchen var ferdig. Lenke til kommentar
Kurama Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Ok. Hvordan innstalerer jeg det? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Ok. Hvordan innstalerer jeg det? Patchen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå