# offline Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Dere kan godt komme med synspunkter om selveste bildet, men jeg er ut etter følgende: 1. HDR - for mye, for lite, akkurat passe eller "dette er skikkelig fælt!"? 2. Saturation - for mye, for lite, akkurat passe eller "dette er skikkelig fælt!"? Jeg liker å øke gul/oransje og blått slik at de står mot hverandre. Noen ganger kan det bli litt mye Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 (endret) HDR = passe Fargemetning (oransje) = "dette er skikkelig fælt!" Flott bilde. Om du syns fargemetningen er passe, så behold det slik. Dette er jo tross alt veldig subjektivt. Edit: Glem det jeg sa om fargene. Hadde satt feil skjerm som standard, noe som øker det meste av farger til det ekstreme. Kan jo også legge til at jeg sliter litt med å finne noe å plassere blikket på. Syns egentlig steinene nede i venstre hjørne er mest spennende. Endret 8. november 2009 av SKT Lenke til kommentar
# offline Skrevet 8. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Takker for kommentar. Prøver å være nøye med HDR konverteringen. Passe på at det ikke er halo'er etc. Øker alltid kontrast og blackness etter konvertering. Personlig liker jeg de varme fargene på steinene og den kalde fargen i havet. Det originale bildet eller bildene(3stk) er kjedelige iforhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå