lollipopop Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Heisann. Har nå slitt med det innebygde trådløs-kortet i laptop'en min (Asus F3T - Atheros AR5006EG (Har lagd en tråd om det tidligere, men etter 20-24 forsøk med forskjellige drivere har det ikke blitt fikset, tråd HER)). Så har nå fått nok, og tenker å gå inn for kjøp av en Usb dongle (som jeg kan eventuelt bruke til stasjonær i fremtiden). NETGEAR RangeMax NEXT Wireless USB Linksys Wireless-N USB adapter NETGEAR RangeMax Dual Band Wireless-N Vil gjerne høre om erfaringer om disse adapterne. Helst fra de som bruker/har brukt Windows Vista/7 ettersom det er relevant. Spesielt viktig er om disse installerer eget program for å koble til AP. Håper på noen raske svar Endret 8. november 2009 av lollipopop Lenke til kommentar
perare86 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 hei! jeg har det samme spørsmålet. jeg har satt den stasjonære i stua og tenkte og bruke USB. Så jeg lurer på hvilken man anbefalet meg ? jeg har 20/20. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå