Gavekort Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hei! Driver å lærer meg Hammer ("Editoren" til Source) og vil lage min første skikkelige bane. Noen ideer? Kan være til: Left 4 Dead Half Life : Deathmatch Counter Strike : Source Day of Defeat : Source Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 L4D: Hva med et høyt tårn eller skyskraper som du kjemper deg opp? Noe ala Ganondorf sitt slott i Zelda Ocarina of Time, hvis du har prøvd det? Trapper utapå bygningen, gjennom et rom (hvor du kan ha tank og witch), ut og opp en trapp igjen utpå bygningen. Kan ha en del vinduer som special infected og hords kan spawne? Bare en ide som poppa inn i hodet mitt, er sikkert ræva Send meg en PM, så kan jeg teste for deg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Neida, det høres genialt ut! Lenke til kommentar
zeezy Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) har hatt en ide til l4d en stund nå, hva med en skule der du begynner i et klasserom og skal kjempe deg ut derfra? hammer er forresten ikke bare maper programmet til source-engine men også til golden source enginen (spillmotoren til half life 1) trenger bare litt annerledes options. du kan også spørre visst du trenger litt hjelp med noen av entitiesene vil også anbefalle "3kliksphilip" sine source sdk vidoer på youtube. men hammer kan ikke brukes til l4d, på grunn av måten spillet er med AI direktøren, må du bruke l4d autorhing tools, har en veldig god vid med noen tips til hva du skal gjøre på youtube, men har ikke link akkurat nå. har ikke hatt mulighet til å lage et l4d map, siden jeg selv ikke eier det. Endret 25. november 2009 av zeezy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå