Linkmaster94 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hei! Jeg var ikke helt sikker på vor jeg skulle putte dette men tipper her er vel best Så ja jeg lurer på om wii emulator(Dolphin) eller noen andre wii emulatorer funker greit og kjører spille uten noe hakking. Hadde sattpris på om noen viste svare på dette Takk Linkmaster. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Ingen emulator emulerer uten problemer. Hvor store/mange disse problemene blir varierer fra system til system/innstilling til innstilling. Lenke til kommentar
Linkmaster94 Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Ok takk Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Sitter med Dolphin oppe nå. Kjører faktisk helt glatt, men med noen grafiske feil. EDIT: Stryk det. Ble litt vanskelig å spille etter hvert ja =P Endret 8. november 2009 av Jckf Lenke til kommentar
Linkmaster94 Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 haha xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå