sigg92 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 hei. jeg lurer bare på om det er noen som veit om det er sikkert å kjøpe fra http://vr-store.com/ denne siden hadde sinsykt billige priser. og så kan man betale med paypal å da lurer jeg på hvor sikker er paypal. paypal er jo ikke noe som sikrer at du får varene dine. så håper på positivt svar. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 PayPal er et betalingssystem som brukes av alt fra bittesmå firmaer til enorme bedrifter. Paypal garanterer såvidt jeg vet at du får tilbake pengene dersom det blir noe tull med forhandleren. Butikken så jo seriøs og grei ut, så det er verdt et forsøk. De fleste butikker som bruker PayPal er uansett seriøse og gode. Lenke til kommentar
sigg92 Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 PayPal er et betalingssystem som brukes av alt fra bittesmå firmaer til enorme bedrifter. Paypal garanterer såvidt jeg vet at du får tilbake pengene dersom det blir noe tull med forhandleren. Butikken så jo seriøs og grei ut, så det er verdt et forsøk. De fleste butikker som bruker PayPal er uansett seriøse og gode. takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå