Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hei, jeg har et problem etter onanering. Problemet er at sperm blir ikke helt skylt ut av urinrøret og jeg må klemme det ut og det er ganske irriterende, alt blir ikke akkurat skytet ut på en gang og dette er et problem for meg. Noen som vet hva jeg burde gjøre? Jeg har ikke noe problem med trang forhud o.l aldri hatt noen andre problemer. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Nå er ikke jeg gutt, da, men så vidt jeg vet er det fullstendig normalt. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Nå er ikke jeg gutt, da, men så vidt jeg vet er det fullstendig normalt. +1 Alt kommer ikke ut med en gang. Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Yeah, heeeelt normalt. Ligger rester i urinrøret som kommer ut når penis mister ereksjon. Tips: urinering tømmer urinrøret, så stikk på dass når ereksjonen har gitt seg! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Som de andre sier. Det er helt normalt. Det er jo ganske opplagt at det ligger noen dråper igjen i urinrøret etter en utløsning. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg har det på akkurat samme måten Null stress trådstarter, helsen din er på topp den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå