Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva kjøper man i kjærestedagsgave?

Gjest forelsket gutt

Anbefalte innlegg

Gjest forelsket gutt

Hei! Jeg og kjæresten min har kjærestedag nå snart :) Tenkte jeg skulle kjøpe en gave til henne, men sliter litt med kreativiteten... Hun er en svært behagelig og jordnær jente. Vil at det skal være litt spesielt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Jeg og kjæresten min har kjærestedag nå snart :) ....bla bla bla... Vil at det skal være litt spesielt :)

Smykke, ring eller halskjede.

:thumbup:

Kjærestedag høres ikke så seriøst ut, så jeg ville ikke gjort en grand gest ut av det.

... og Blåbær, med mindre jenta er veldig (veeeeeldig) glad i ringer er det en ganske seriøs gest å gi en i gave.

...(Og både ringer og halskjeder er smykker! :D )

Kjøp noe personlig.

Lenke til kommentar

Jeg er enig med at kjærlighetsdag ikke høres så seriøst ut? Vil dette si et milepunkt?

Har dere vert sammen et år, to år eller noe slikt?

Om så, er dere godt kjent og kan gi hverandre seriøse gave som smykker. blomster og dyre ting.. Om ikke, og dere har vert sammen mindre en et år og ikke er så seriøse bør du gi henne en bamse eller noe sødt...

Konklusjon: 1 år eller mer = romantisk, mindre en 1 år = noe sødt... =)

-tuttebsr

Lenke til kommentar

Alder på kjæresteparet og tida dere har vore saman er essensielt her.

Dess lengre tid forholdet har vart dess meir seriøs /viktig gave er det som bør gies.

Er det ikkje så lenge så kan ein bukett med antall roser tilsvarande antal mnd ein har vore saman ( ps det er dårlig idè etter 2 år eller før 3 månader)

Før 3 månader ein liten bamse o.l (sånn I love You-sak)

Etter 2 år, litt dyrare smykker (500-3K) i aukande forbruk etterkvart som tida går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...