Mariofrans Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hei.. Sendte klage til skolen om katrakter. Deretter skulle skolen sende klagen videre til fylkesmannen. Dette er før sommerferien. Er det ikke på tide at fylkesmannen skal få den feite rææva si i gir og svare???? Lenke til kommentar
Trancender Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Tror ikke du kommer noen vei med å skrive det her... Prøv å ring til kommunen, fylkesmannen eller noe. Lenke til kommentar
Nohcho Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hei.. Sendte klage til skolen om katrakter. Deretter skulle skolen sende klagen videre til fylkesmannen. Dette er før sommerferien. Er det ikke på tide at fylkesmannen skal få den feite rææva si i gir og svare???? Sikker på at den har kommet til fylkesmannen??Kanskje skolen ikke tok den på alvor og brukte den i stedenfor dopapir?=)))men hvis den har kommet itl fylkesmannen, så burde jo du får hvilket som helst svar.... Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Fikk sånt brev fra skolen om at de hadde sendt den til fylkesmannen. Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hei.. Sendte klage til skolen om katrakter. Deretter skulle skolen sende klagen videre til fylkesmannen. Dette er før sommerferien. Er det ikke på tide at fylkesmannen skal få den feite rææva si i gir og svare???? Hei, takker for henvendelsen. Jeg skal se på saken umiddelbart! Kommer tilbake til deg så snart jeg vet noe mer. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Hei.. Sendte klage til skolen om katrakter. Deretter skulle skolen sende klagen videre til fylkesmannen. Dette er før sommerferien. Er det ikke på tide at fylkesmannen skal få den feite rææva si i gir og svare???? Hei, takker for henvendelsen. Jeg skal se på saken umiddelbart! Kommer tilbake til deg så snart jeg vet noe mer. Ikke så rart at jeg ikke har fått den igjen når fylkesmannen sitter på diskusjon.no Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hvor lenge siden er det du sendte den inn? Jeg klaget for et par år siden, og da sendte jeg den inn før sommerferien, mener jeg fikk svar etter ferien. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Hvor lenge siden er det du sendte den inn? Jeg klaget for et par år siden, og da sendte jeg den inn før sommerferien, mener jeg fikk svar etter ferien. sendte den er par uker før sommerferien.. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg fikk svar på klage leeeeenge etter jeg hadde startet på ny skole. Ergo: for sent Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Da er det jo ikke noe vits i da.. Men dette gjelder avgangsfag i 9. Så regner med å få svar om ikke altfor mange måneder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg sendte en gang en klage på en standpunktkarakter i VG2. Fylkesmannen pisset på den og sendte tilbake en kopi av klagen min. Jeg fikk med andre ord ikke noen svar, bare en kopi av min egen søknad i retur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå