Nohcho Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Kan noen vær så snill å hjelpe meg med VALS???Det er markedssegmentering. Jeg skal dele inn kundene til en bedrift i forskjellige type kunder. Kort sagt hvilken de typene kundene i denne bedriget tilhører. Bedriften vi har valgt er SPACEWORLD (I Drammen), og de typene er: Iverksettere, De fullførte, Superstrebere, Utforskere, Troende, Streber, Skapere og Slitere. Jeg antar at den som er flink i markedsføring vet hva hver av disse typene er=), problemer er at jeg ikke helt klarer å forstå oppgaven, (Jeg bare skrev ned det som står på oppgavearket))). Oppgaven er slik: "Hvilken VALS-type er kundene"=?=?? Det høres jo ut som om jeg bare skal si at det for eksempel er De fullførte. Men det blir for det første for lite)))) og jeg er redd at jeg litt misforstår oppgaven. Jeg takkker på forhånd, og kommer til å takke mer den som hjelper. TAKK!!!!!! . Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 skole og skoleår? Hva sier pensum? Alltid viktig å holde seg til pensum, du må tross alt referere til kilder (Wikipedia er ikke en bra kilde) Lenke til kommentar
Nohcho Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 skole og skoleår? Hva sier pensum? Alltid viktig å holde seg til pensum, du må tross alt referere til kilder (Wikipedia er ikke en bra kilde) Du hjalp meg veldig!!!!!!!!!!!!! Andre klasse på Drammen VGS Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hehe, ironi ? hadde tenkt å hjelpe deg, men gidder ikke det nå... Lenke til kommentar
HValder Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Er det der heile oppgåveteksten? Hadde vore greit å ha ein konkret oppgåvetekst å forholde seg til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå